Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Τα Επτά Θαύματα του Κόσμου…

Ζητήθηκε από μια ομάδα μαθητών να γράψουν μια λίστα με αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν τα σημερινά «Επτά θαύματα του κόσμου». Παρ’ ότι υπήρξαν κάποιες διαφωνίες, οι περισσότερες γνώμες αφορούσαν τα παρακάτω:

1. Οι Πυραμίδες της Αιγύπτου

2. Το Taj Mahal

3. Το Grand Canyon

4. Το κανάλι του Παναμά

5. Το Empire State Building

6. Η Βασιλική του Αγ. Πέτρου

7. Το Σινικό Τείχος


Ενώ μάζευαν τα γραπτά, ο δάσκαλος πρόσεξε ότι μια μαθήτρια δεν είχε τελειώσει ακόμη το γράψιμο. Τη ρώτησε λοιπόν αν είχε κάποιο πρόβλημα με τη λίστα της. Το κορίτσι απάντησε «Ναι, έχω λίγο πρόβλημα. Δεν μπορώ εύκολα να αποφασίσω, γιατί είναι τόσα πολλά…»

Ο δάσκαλος είπε, «Πες μας λοιπόν τι έχεις γράψει, για να δούμε αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε». Το κορίτσι στην αρχή δίστασε, μα μετά διάβασε: Πιστεύω ότι τα Επτά Θαύματα του κόσμου είναι…

1. Να βλέπεις...

2. Να ακούς...


3. Να αγγίζεις...



4. Να γεύεσαι...



5. Να αισθάνεσαι...





6. Να γελάς...




7. Να αγαπάς.




Τα πράγματα που παραβλέπουμε σαν απλά και συνηθισμένα και που τα παίρνουμεγια δεδομένα, είναι πραγματικά τόσο εκπληκτικά και άξια θαυμασμού!

Τα πιο πολύτιμα πράγματα στη ζωή δεν μπορείς να τα αγοράσεις όσα χρήματα κι αν έχεις.

Πολλά Πολλά Φιλιά σε όλους!




47 σχόλια:

Matriga είπε...

Απλά... Η Ζωή είναι Ωραία! :))

mar9659 είπε...

Γλυκειά μου Διδυμίνα!!Συγχαρητήρια,υπέροχη ανάρτηση,με πολύ ωραίο θέμα!Μα εγώ θα σταθώ στο τελευταίο θαύμα της αγάπης!! Οι υλικοί πειρασμοί και οι πρόσκαιρες απολαύσεις του κόσμου που ζούμε είναι αναντίρρητα κάτιελκυστικό.Θα είμασταν όμως σοφότεροι αν αναζητούσαμε ουσιαστικότερες υποσχέσεις ευτυχίας και εκπλήρωσης. Οταν φτάνουμε στην εκπλήρωση μέσα απο την αγάπη,αρχίζουμε να αισθανόμασθε την αληθινή αίσθηση της σιγουριάς,της γαλήνης και της ικανοποίησης`νοιώθουμε οτι δεν μας κυβερνούν στιγμιαίες μεταπτώσεις και ροπές. Μια αληθινή σχέση αγάπης, μας προσφέρει ενα εσωτερικό πλούτο που υπερκαλύπτει ακόμα και την πιο μεγάλη εξωτερική ευχαρίστηση. Να είσαι καλά λουλουδένια μου,φιλάκια!!

Antianemikos είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση καλό μου λουλούδι...
Μακάρι να έχεις και τα 7 θαύματα στη ζωή σου και πιο πολύ το τελευταίο ΑΓΑΠΗ... Τη χρειαζόμαστε όλοι και περισότερο τα λουλούδια :-)
Σε φιλώ γλυκά να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

Kaveiros είπε...

Έτσι είναι!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

ΥΓ: Αφιερωμένο σε σένα….. μέσα από τη ψυχή μου!

http://www.youtube.com/watch?v=8WqaAyxzYLE&NR=1

Σταλαγματιά είπε...

Κι έτσι είναι,
ότι έχουμε και δεν του δίνουμε την απαραίτητη σημασία, ναι αυτά είναι τα επτά θαύματα.
Η ευτυχία μας είναι αυτά!!

Καλό υπόλοιπο κυριακής
Φιλιά

Aristodimos είπε...

Μονο μια αγνη παιδή ψυχούλα θα μπορούσε να δει και ν αποτυπώσει τοσο ειλκρινά και αθώα την αλήθεια...

Ενω ειναι τοσο απλο και ευκρινές εμεις ολοι φορόντας τις παρωπιδες μας δεν μπορουμε να το δούμε ουτε καν να το αφουγκραστούμε...

Καλό σου απόγευμα

Αρης

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σκέψεις με περίσσια αρώματα...

Πόσο όμορφα και αθώα μιλάνε και αισθάνονται τα παιδιά...

Καλώς σε βρίσκω (από blackred.rose) στ' όμορφο σπιτικό σου.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

matriga,

Καλησπέρα!

Η ζωή είναι όμορφη αλλά κάποιες μέρες είναι απίστευτα πανέμορφη!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

mar9659,

Καλησπέρα!

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ αλλά δεν ήταν δικές μου σκέψεις… τις δανείστηκα από ένα μαιλ μιας καλής μου φίλης. Μου άρεσε πολύ όταν το είδα…το επεξεργάστηκα και το μοιράστηκα μαζί σας! Χαίρομαι που σου άρεσε…

Αυτό που λες για την αληθινή αγάπη είναι πέρα για πέρα αληθινό.

Πολλά φιλάκια!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Antianemikos,

Καλησπέρα Αντιανεμικέ μου!

Είμαι πολύ τυχερό πλάσμα γιατί στην παρούσα φάση της ζωής μου απολαμβάνω και τα 7 θαύματα καλέ μου!

Εύχομαι να τα απολαμβάνεις και εσύ!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Kaveiros,

Καλησπέρα!

Ευτυχώς που είναι ΕΤΣΙ!!!

Πολλά φιλάκια!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία,

Καλησπέρα Αναστασία μου!

Συνήθως δεν εκτιμούμε αυτό που μας χαρίστηκε τόσο απλόχερα, χωρίς καν να κοπιάσουμε για να το αποκτήσουμε…

Μακάρι να βλέπαμε με τα μάτια των παιδιών… βλέπουν ένα αλλιώτικο κόσμο από εμάς…

Πολλά φιλάκια!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Aristodimos,

Καλησπέρα Άρη μου!

Δεν σου κρύβω ότι μόλις διάβασα αυτό το μαιλ που μου έστειλε μια φίλη μου…ανατρίχιασα…

Μόνο οι παιδικές ψυχές μπορούν να αποτυπώσουν με ειλικρίνεια την αλήθεια που βρίσκεται μπροστά μας αλλά πολλές φορές δεν την βλέπουμε εμείς οι μεγάλοι…οι ενήλικες…που τα ξέρουμε όλα…

Καλό απόγευμα!
Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

…και είναι σκέψεις ενός παιδιού…
Είναι κάποιες φορές που οι αλήθειες που λένε τα παιδιά μας ταρακουνούν…

Αυτές οι γλαρένιες αγκαλιές που στέλνεις πολύ μου αρέσουν!

Πολλά φιλάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΖΩΗ ΜΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Έτσι είναι καλέ μου φίλε!

Ακόμη γελάω με τη γελοιογραφία της δικής σου καταπληκτικής ανάρτησης!

Είναι μια γερή δόση χαράς!

Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!

Πολλά φιλάκια!

George είπε...

μια εκπληκτική ανάρτηση λουλουδάκι! Ευτυχώς που υπάρχουν τέτοιου είδους αναρτήσεις για να επανερχόμαστε όλοι στο αληθινό νόημα της ζωής. Αυτά είναι τα επτά θαύματα αυτού του κόσμου μας. Να μπορούμε να ακούμε, να βλέπουμε, να μυρίζουμε , να γευόμαστε κ.α. Απλά καθημερινά που όλοι τα προσπερνάμε σαν δεδομένα και τα δίνουμε σημασία μόνο όταν χάσουμε κάτι απο αυτά. Τότε μόνο καταλαβαίνουμε οτι σε αυτήν την ζωή τίποτα δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένο. Πρέπει απλά να τα ζούμε και να τα ευχαριστιόμαστε.
Όσο για την αγάπη είναι αυτή που ομορφαίνει την ζωή μας.
Σου εύχομαι να είσαι μόνιμα ερωτευμένη με την ζωή και να την χαίρεσαι.

Γιάννης Παππάς είπε...

πάρα πολύ αληθινό
τα θαύματα των αισθήσεών μας το μεγαλύτερο θαύμα της αγάπης
όλα αυτά που κάνουν τον άνθρωπο
άνθρωπο και είναι και δωρεάν

απ τα επτά σου προσφέρω ένα την αγάπη μου
να είσαι καλά

Uid είπε...

Ποτέ δεν παίρνω σαν δεδομένο ένα υπέροχο μεγάλο χωνάκι παγωτό σοκολάτα, ένα παγωτό κάστανο, την δροσιά που θέλει να μου προσφέρει κάποιος, ένα Λουλούδι, μια καλή κουβέντα όταν εγώ λείπω... καθώς και μια υπέροχη ξανθιά.

Άρα... μια χαρά.

Πολλά φιλιά και να έχεις ένα υπέροχο βράδυ.

Πολύ δυνατό το post σου.
Γεμάτο ομορφιά.

bb

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ναι, καλή μου;
ΓΙΑ ΣΕΝΑ με αγάπη,
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

issallos είπε...

πολλα φιλια για σενα Λουλουδι!!!!
...στο μερος που μαζευονται τα θαυματα....σιγουρα πετουν αγγελοι και μοσχοβολουν τα Λουλουδια !!!!

Ανώνυμος είπε...

Ποιο κτισμα θα μπορουσε να εχει μεγαλυτερη αξία απο αυτα.
πολυ καλο μπραβο

Cassiel είπε...

Λουλουδακι μου, καλημερα, καλη εβδομαδα...τι ομορφη αναρτηση ειναι αυτη, ετσι ειναι, τα πιο ομορφα θαυματα ειναι αυτα που τυχον ζουμε καθημερινα!!!
Πολλα φιλια καλη μου!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

George,

Καλημέρα!

Σε ευχαριστώ τόσο για τα καλά σου λόγια όσο και για την υπέροχη ευχή σου την οποία με τη σειρά μου εύχομαι εγώ και για σένα!

Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Καλημέρα Γιάννη μου!

…και τα 7 θαύματα είναι πραγματικά εκπληκτικά!

Τώρα όσον αφορά την αγάπη το μόνο που έχω να πω είναι ότι με συγκίνησες … δεν έχω λόγια…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Το έχω συνειδητοποιήσει ότι δεν παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… δεν θα μπορούσες άλλωστε να κάνεις διαφορετικά…

Η ομορφιά βρίσκεται στις καρδιές μας Πειρατή μου… και όσοι έχουν μάτια…μπορούν να την δουν!

Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα γεμάτη με μικρά και μεγάλα θαύματα!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Πολλά Φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

issallos,

Καλλιτέχνη μου… σίγουρα πετούν άγγελοι!

…πώς να μην μοσχοβολούν τα Λουλούδια, με τέτοιους φίλους!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Thalassokrator,

Καλημέρα Θαλασσοκράτορα μου!

Ποιο κτίσμα; ΚΑΝΕΝΑ φίλε μου!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Cassiel,

Καλημέρα Cassiel μου,

Καλή εβδομάδα και σε σένα!

Όντως τα πιο όμορφα θαύματα τα ζούμε καθημερινά!

Πολλά φιλιά!

Lilith είπε...

Λουλούδι μου, να είσαι σίγουρη ότι το κοριτσάκι που έδωσε αυτή την απάντηση δεν πήρε καλό βαθμό! :)
Τουλάχιστον στο σχολείο... ;)
Τα βλέπαμε όλοι τα πραγματικά θαύματα του κόσμου όταν είμασταν παιδιά.

Μεγαλώνοντας όμως, πήγαινες να ΔΕΙΣ και κάποιος σου τράβαγε την κουρτίνα, πήγαινες να ΑΚΟΥΣΕΙΣ και κάποιος σου έκλεινε τον ήχο, πήγαινες να ΑΓΓΙΞΕΙΣ και ο άλλος αποτραβιόταν κοκ...

Μόνο τα παιδιά ξέρουν την αλήθεια...
Αλλά δυστυχώς και γι' αυτά και για μας... κάποια στιγμή μεγαλώνουν!

Φιλιά πολλά! :)

Τρελός του Χωριού είπε...

Ενα είναι το θαύμα .
Ο Ερωτας . Η αφορμή της ένωσης .
Γιατί χωρίς αυτός τίποτα δεν θα είχε γεννηθει για να βιωνει και να βιώνεται .
Και θα συμφωνήσω και με την lilith πως το κοριτσάκι αυτό σίγουρα δεν πήρε καλό βαθμό ,
γιατι έκρινε ,φαντάστηκε ,εννιωσε , και δεν αντέγραψε απλά τα στερεότυπα κλισε που της μαθανε.

Λουλουδι μου η αναρτηση σου είναι για μια φορά ιδιαιτερα όμορφη

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith,

Ότι δεν πήρε καλό βαθμό είμαι σίγουρη Λίλιθ μου.

Πόσο μου άρεσε αυτό με την κουρτίνα και τον ήχο που λες…πόσες φορές το έχω βιώσει…

Ένας πολύ καλός φίλος πρόσφατα μου είπε ότι λατρεύει το παιδί που κρύβω μέσα μου και έμεινα και τον κοίταζα σαν χαζή…

Ακόμη κι εγώ έπαψα να βλέπω το παιδί μέσα μου…

Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

Πολλά φιλιά!

ΥΓ Το δικό μου είναι όμορφο! Μόλις γύρισα από το κομμωτήριο! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Trellos_tou_xoriou,

Καλησπέρα Τρελλέ μου!

Μου έχουν λείψει πολύ οι επισκέψεις σου!

Ο «έρωτας» λες είναι το «θαύμα» και θέτεις κι ένα ατράνταχτο επιχείρημα… πώς γίνεται να μη συμφωνήσω καλέ μου…

Φυσικά υποθέτω ότι εννοείς και τη ψυχική ένωση και όχι μόνο την ένωση δυο σωμάτων έτσι?

Δίκαιο έχει η Λίλιθ μας, συμφωνώ κι εγώ μαζί της.

Η ανάρτησή μου, Τρελέ μου, γίνεται όμορφη όταν βρίσκει τέτοιους αναγνώστες σαν κι εσένα που πάντα έχεις κάτι πολύ ξεχωριστό να καταθέσεις στο σπιτάκι μου…

Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

Πολλά φιλιά!

Uid είπε...

Ευχαριστώ για την χθεσινή σου e-συντροφιά, τα υπέροχα δώρα σου και τα καλά σου λόγια.

Πολλά φιλιά Λουλούδι μου.
Νά 'σαι καλά.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλημέρα Πειρατή μου!

Σήμερα είναι μια υπέροχη για εμένα ημέρα!

Ποια συντροφιά;
Ποια Δώρα;
Ποια καλά μου λόγια;

Πάλι ρούμι έπινες Οσίρη μου;

Εγώ μόνο κάτι λαχταριστά εδέσματα θυμάμαι! Χαχαχαχαχαχα


Πολλά φιλιά!

ΥΓ: Να χαίρεσαι τους ανθρώπους που αγαπάς και να είσαι καλά να σε χαίρονται και αυτοί!

Ερατώ είπε...

Πολύ σωστά!
Ας μην ξεχνάμε λοιπόν να χαιρόμαστε τα πραγματικά μας πλούτη, γιατί τα άλλα είναι απλώς περιττά.
Μπράβο, πολύ καλή ανάρτηση!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Απλώς περιττά και αχρείαστα Ερατώ μου!

Αρκετές φορές το συνειδητοποιούμε αργά, όταν ήδη βρισκόμαστε στο δικό μας φθινόπωρο…

Καλό απόγευμα να έχεις !

Πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

τα πιο πολύτιμα πράγματα τα έχουμε μέσα μας...

...φτάνει να τους δίνουμε οξυγόνο να υπάρξουν...

φιλιά βρόχινα μάτια μου...

Ανώνυμος είπε...

τόσο τρομερά αληθινό...αυτό το ποστ!
έχεις απόλυτο δίκιο Λουλούδι μου!
καλημέρα! :)

Ανώνυμος είπε...

Bρε Λουλουδάκι , το να βλέπεις, να ακους να αγγίζεις, να γεύεσαι, να αισθάνεσαι, να γελάς, να μπορεις να αγαπάς σημαινουν όλα μαζί να μπορείς να ζεις απολαμβάνοντας τη ζωή σφαιρικά...!
Αρα το παιδάκι έκανε ένα βασικό λάθος! Ηταν εκτός θέματος νομίζω!
Η απόλαυσεις αυτές δεν είναι ένα από τα επτά θαύματα του κόσμου!
Είναι ΤΟ ΘΑΥΜΑ της Ζωης !

ΥΓ . Σε έχω χάσει τελευταία. Βλέπω ότι με διαβάζεις αλλά άφωνα..

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Νεράιδα της βροχής,

Καλησπέρα Νεράιδα!

Όπως τα λες είναι…

Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

astrofegia,

Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου!

Κάποια πολύ σημαντικά τα παίρνουμε ως δεδομένα ενώ δεν θα έπρεπε…

Να περνάς όμορφα!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

xeimwniatikhliakada,

Μου αρέσει πολύ και η δική σου τοποθέτηση!

Αυτό το θαύμα της ζωής πολλές φορές το ζούμε χωρίς το θαύμα…

Σε διαβάζω καλή μου…απλά έχω λίγη δουλειά τελευταία και διαβάζω αθόρυβα…

Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

Uid είπε...

Το θαύμα τις ζωής είναι τα... Λουλούδια.

Καλημέρα... Λουλούδι ;)

Ανώνυμος είπε...

υπεροχο και αληθινο