Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Δείξε μου τους φίλους σου…

Να σου πω ποιος είσαι…


Με τη βοήθεια των πιο κάτω προτάσεων σε προ(σ)καλώ να λύσεις το δικό μου σταυρόλεξο και να βρεις τα ψευδώνυμα των δικών μου φίλων… ίσως κάποιοι να είναι και δικοί σου φίλοι!

Αν εσένα σε ξέχασα σου ζητάω συγγνώμη, είμαι ακόμη ζαλισμένη από το τροχαίο ατύχημα…

Μην ανησυχείς όμως! ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ !

1. τέτοια τροφή την φοβόμαστε… (την βρήκες; τώρα βάλε το «ο» μπροστά…)

2. πάει κόντρα … ( από τους πρώτους μου φίλους, πολύ ξεχωριστός)
3. ένας είναι… (και χαίρομαι που τον γνωρίζω έστω κι έτσι)
4. ο καλλιτέχνης μας… ( έχει κάνει για εμένα υπέροχες ζωγραφιές)
5. ένα μικρό καράβι… με δεκάδες Ξανθιές… (του οφείλω πολλά)
6. ο δάσκαλος… ( πρόσφατος φίλος)
7. γιορτάζει Απρίλιο… ( μου αρέσει το καφενείο του)
8. ο πιο μικρός… ( είναι μόλις 19)
9. ένας φιλόσοφος ανάμεσα μας… ( η άποψή του είναι πολύ ισχυρή)
10. ο ποιητής μας… ( με ταξιδεύει όμορφα με τους στίχους του)

11. κάτι έχει με την ώρα, τα λεπτά, τις μέρες… ( τα λέει με το όνομά τους)
12. ανήσυχο πνεύμα… (η μνημοσύνη είναι το δεύτερο του σπίτι)

13. θάλασσα, αλμύρα… ( έχει τον καλύτερο ήχο στο σπίτι του, αξίζει να τον επισκεφτείς)

14. αγρυπνά… ( κάνει απίστευτο κρασάκι)
15. ζωγραφίζει… (αξίζει να είναι στη παρέα μας)
16. άνω κάτω… ( όπως είναι και η δική μου ζωή)
17. πολλοί την ποθούν… ( αχ…ζηλεύω αυτή την αλμύρα)

18. φως… ( από τις πρώτες και αγαπημένες)

19. η Νεράιδα και το καρπούζι ( ξεχωριστή, ξεχωριστή, με ή χωρίς ραβδί)
20. μας ανάβει… ( αχ… τι μας κάνει και έχει και τόση ζέστη…απίστευτη πέννα)

21. εργασία… ( όχι στο άγχος)
22. μακάρι να είχαμε ακόμη μια… (ντόμπρα, ειλικρινής, αληθινή)
23. μας αφυπνίζει… ( έχει αυτό το κάτι και μας ευαισθητοποιεί)
24. μας ταξιδεύει… ( ασίτευτοι στίχοι)
25. Αυστραλία… ( θα μπορούσε να είναι η κολλητή μου αν ήμασταν κοντά)
26. άρωμα κανέλλας… ( ένα πανέμορφο πλάσμα εξωτερικά και εσωτερικά)
27. πιο κόκκινη δεν γίνεται… ( μια γλυκιά μανούλα)
28. αχ πορτοκάλι… (αξίζει να τη διαβάζεις…απίστευτη πέννα)

29. όλοι την επιθυμούμε… ( μακάρι να επικρατήσει σύντομα και παντού)


…και επειδή σε αγαπώ πολύ… κοίτα πιο κάτω την έτοιμη λύση!


Πολλά φιλιά!




43 σχόλια:

George είπε...

κάθε φορά που έρχομαι εδώ διαβάζω και ένα πρωτότυπο και όμορφο θέμα. Με εκπλήσεις πάντα ευχάριστα. Το θεμα σου το βρήκα πανέμορφο και γεμάτο ζεστασιά. Μου θυμίζεις μια παλιά φίλη μπλόγκερ την ΑΝΝΑΜΑΡΙΑ.
Αν δεν κάνω λάθος το 7 πάει σε μένα έτσι? Και να σκεφτείς οτι το 7 είναι το αγαπημένο μου νούμερο.
Νάσαι καλά .Φιλιά και απο μένα.

George είπε...

Αααα ξεχασιάρης όπως πάντα. Μιλάς για ένα ατύχημα ??? Ελπίζω τίποτα σημαντικό και να είσαι καλά! Αλλά για να γράφεις καλά θα είσαι ε? Περαστικά ότι και να είναι.
Ααααα παραλίγο θα το ξέχναγα πάλι.
Ευχαριστώ που με έβαλες στους φίλους σου. :)

Ανώνυμος είπε...

λουλουδακι μου ομορφο!!!πολυ γλυκια αναρτηση!!!!σ ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!που με περιειχες κι εμενα!!!!

Antianemikos είπε...

Πολύ όμορφη και ευρηματική ανάρτηση καλό μου λουλούδι :-) Κι εσύ είσαι πολύ ξεχωριστή για μένα!
Σε φιλώ καλή μου καλό σου βράδυ...

ΥΓ Με ικατατρόμαξες με το ατύχημα... Ελπίζω να είσαι καλά και να μην ήταν κάτι το σοβαρό...

Uid είπε...

Μπήκα με φόρα και πήγα στο προηγούμενο... και μου κόπηκε η φόρα.

Περασμένα Ξεχασμένα
Ελπίζω να είσαι καλά.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. (για τις ξανθές εννοώ. Ε, όχι και γεμάτο! Χωράει και άλλες. Ακόμη "άδειοι" είμαστε). :)))

Φοβερή ιδέα!!!
Είσαι Υπέροχη.

ΥΓ: Αν χρειάζεσαι το morgan, μπορώ να στο δανείσω. ;)

Σταλαγματιά είπε...

Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τα γλυκά σου λόγια μα πάνω απ΄όλα που με θεωρείς φίλη, για μένα είναι πολύ σημαντικό !!!!!

Ποιο τροχαίο όμως τι έγινε;
Ευτυχώς είσαι καλά,
έτσι όπως έχουμε γίνει τα αυτοκίνητα είναι πιο πολλά από εμάς.
Να προσέχεις τον εαυτό σου ναι;
Φιλιά πολλά πολλά

Δημητρης είπε...

πολλές φορές έχουμε ακούσει πως η ζωή είναι ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Τούτο το σταυρολεξο Αναστασία μου ( ελπίζω να μου επιτρέπεις το ΄"μου" ) είναι για δυνατές καρδιές. Ειλικρινά δεν έχω λόγια όταν είδα το όνομα μου εκεί. Με τιμάς πολύ! Να είσαι καλά και να προσέχεις!!!
Καλό βράδυ, φίλη Αναστασία!

Ανώνυμος είπε...

όμορφό μου Λουλούδι...σε ευχαριστώ...είσαι υπέροχη! επέστρεψα...

issallos είπε...

Aφου εισαι καλα ......
ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ !!!!
....φοβαμαι οταν κατι βγαινει ασχημα....στους φιλους μου !!!

σε ευχαριστω που με τιμας εδω...αν και δεν το αξιζω.... σ αγαπαω ομως τοσο πολυ που δεν ξερω τι να γραψω!!!!!!
Ειμαι χαρουμενος που εισαι καλα !!!

Lilith είπε...

Καλό μου Λουλούδι, μας κοψωχόλιασες όλους με το ατύχημα!!!
Δόξα τω Θεό που δεν έπαθες τίποτα σοβαρό...
Μπαίνω κι' εγώ εδώ μέσα και γεμίζω και τον τόπο κουκούτσια (όπως έκανα και στο πειρατικό)... να γλυστρήσεις και να πάθεις και τίποτα και να το έχω βάρος στη συνείδησή μου! :)))
Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου με το σταυρόλεξο!
Άκου "Νεράιδα με το καρπούζι"!!!
Αχαχαχαχαχααααααααα!!!
Πολύ γέλιο!!!
Σ' ευχαριστούμε πολύ Λουλουδάκι μου.

Φιλιά πολλά και να προσέχεις...
Σου στέλνω την αγάπη μου και τη θετική μου ενέργεια!
... Θα σου στείλω και ένα σετ από την καρπουζοκολεξιόν μου έτσι για να γιορτάσουμε το γεγονός ότι δεν έπαθες τίποτα!!!
(Έλα τώρα... δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς... αλίμονο τώρα! Για το Λουλούδι μας...) ;)

Unknown είπε...

εύχομαι να είσαι καλά μάτια μου. τα σίδερα είναι για τα σίδερα. εσύ όμως έχεις πολλά ακόμη να δώσεις στο εδώ και να σκορπάς τις σκέψεις και τα χαμόγελά σου...

όμορφη και ευρηματική η ανάρτησή σου και μ' άρεσε που μ' έβαλες με το κόκκινο χρώμα που αγαπώ...

θα συνεχίζω να σας...ανάβω με τον τρόπο μου μιας και απ' τη φύση μου δεν μπορώ να ξεφύγω χαχαχααχ

φιλιά βρόχινα...

Γιάννης Παππάς είπε...

με την ανάρτησή σου πέρνεις 10 πολύ τρυφερή και γλυκειά
πάντα φίλος σου

το 10 οριζοντίως :)))

Εφη είπε...

ευχαριστω καλη μου που με συμπεριλαμβανεις στους φιλους σου και χαιρομαι που καταφερνω να σας αφυπνιζω με τις αναρτησεις μου. το 23 ειμαι εγω αν καταλαβα καλα.
τα μισα μου χρονια εχει το νουμερο αυτο.[ασχετο]
ευχομαι να εισαι καλυτερα τωρα και να μην πονας.
καλο ξημερωμα

KaLLinaki είπε...

Λουλουδένια μου περαστικά.
Να το φιλίσω να περάσει; (ουπς μου έμεινε κουσούρι)
Περιττό να σου πω , πως ενθουσιάστηκα μόλις με είδα!! Σ' ευχαριστώ βρε που με θεωρείς φίλη. Τα αισθήματα αμοιβαία.
Φιλάκια κορίτσι.

Ανώνυμος είπε...

Με συγκίνησες …. Δεν περίμενα να βρω το όνομα μου … ειδικά στην αρχή… επειδή γνωριστήκαμε πρόσφατα. Σ’ ευχαριστώ !!! Και Πολύ πρωτότυπη και γλυκιά ιδέα για ανάρτηση! Περαστικά σου !! Φιλιά !!

Ερατώ είπε...

Πολύ πρωτότυπο σταυρόλεξο!
Σε ευχαριστώ για την αναφορά σου και σε μένα!
Ευτυχώς που το ατύχημά σου ήταν μικρό.
Πολλά φιλιά, καλό σου απόγευμα.

Ερατώ είπε...

Αχ, τώρα είδα στα σχόλια του προηγούμενου ποστ ότι το ατύχημα δεν ήταν μικρό....ευτυχώς που είσαι εσύ καλά πάντως.Εύχομαι από δω και πέρα το καλοκαίρι σου να είναι ήρεμο.
Φιλιά.

Cassiel είπε...

Κοριτσακι μου με κοψοχολιασες!!! Ελπιζω να εισαι καλα!! Rest ok??? Τωρα...τι ομορφη αναρτηση ηταν αυτη??? Να σου πω, Αθηνα ειμαι, οπωτε ξαναερθεις, send me a message!! Φιλια πολλα καλη μου!! Keep well, sweet!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

George,
Καλημέρα. Χαίρομαι που η επίσκεψη στο blog μου σου σε εκπλήσσει ευχάριστα…

Δεν την ξέρω τη φίλη στην οποία αναφέρεσαι, αν έχει ακόμη ιστολόγιο θα ήθελα να μου πεις ποιο είναι για να το επισκεφτώ.

Το 7 είναι ο τυχερός σου αριθμός ε; πολύ χαίρομαι!

Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

άρωμα μαύρης παπαρούνας,

Παπαρούνα μου είδα το νέο σου σπίτι… πολύ όμορφο!
Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Antianemikos,

Καλημέρα και σε ευχαριστώ για τις όμορφες σκέψεις σου για εμένα. Μην ανησυχείς εγώ καλά είμαι ευτυχώς. Απλά ταρακουνήθηκα αρκετά…

Να έχεις μια φανταστική μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλημέρα Πειρατή μου!
Περασμένα ναι… ξεχασμένα όχι… πρέπει να μαθαίνουμε και κάτι από τα άσχημα και δυσάρεστα που μας συμβαίνουν…

Εύχομαι το καράβι σου να γεμίσει με ότι επιθυμείς και σύντομα…

Ευχαριστώ για όλα!

Πολλά φιλιά!

«Αν χρειάζεσαι το morgan, μπορώ να στο δανείσω.» Ποτέ δεν δέχομαι πίσω τα δώρα μου έστω και δανεικά… Να μου χαρίσεις ένα άλλο και να είναι δικό μου! χαχαχαχαχαχαχα

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία,
Καλημέρα καλή μου!

Τον εαυτό μου τον προσέχω… αυτός δεν με προσέχει τελευταία… χαχαχαχα
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Είμαι καλά μην ανησυχείς….
Να έχεις μα όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Δημητρης,

Καλημέρα Δημήτρη μου,
Όντως η ζωή είναι ένα πολύ δύσκολο σταυρόλεξο όμως με την εξάσκηση μαθαίνεις να βρίσκεις τις λύσεις…
Το ιστολόγιο σου το ξεχώρισα και πίστεψε με έχω αρκετά καλή κρίση.

Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΥΓ Να διορθώσω όμως κάτι. Το όνομα μου δεν είναι Αναστασία. Η Αναστασία είναι το λουλούδι της κανέλας, το δικό μου λουλούδι είναι δίχως άρωμα… χαχαχαχα

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

astrofegia,

Καλημέρα Αστροφεγγιά μου! Χαίρομαι ειλικρινά που επέστρεψες!
Θα σε επισκεφτώ σύντομα… τα θα μας κεράσεις;

Να έχεις μια ξεχωριστή μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

issallos,

Καλημέρα καλέ μου! Δεν είχα πρόθεση να σε κατατρομάξω… χαχαχαχαχα
Και εγώ χαίρομαι πολύ που είμαι καλά. ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ!

Τι λες δεν το αξίζεις; Με αμφισβητέις; Έχεις κάνει τόσα για εμένα!

Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ για όλα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith,

Καλημέρα καλή μου!

Να μπαίνεις και να σκορπάς όσα κουκούτσια θες…

Σε ευχαριστώ πολύ για τη θετική ενέργεια που μου στέλνεις. Να είσαι σίγουρη ότι τη λαμβάνω.

Να έχεις μια καρπουζένια μέρα! Δροσερή, καλοκαιρινή και όμορφη! Πολλά φιλιά! ...

ΥΓ Το σετ από την καρπουζοκολεξιόν σου καλοδεχούμενο!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Νεράιδα της βροχής,

Καλημέρα Νεράιδα,

Τίποτα τυχαίο… το κόκκινο το διάλεξα για εσένα και χαίρομαι που σου άρεσε…
Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια!

Να έχεις μια φανταστική μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Το δέκα το «καλό» ε;

Σε ευχαριστώ Γιάννη μου!

Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Εφη,

Καλημέρα Έφη μου!
Ναι το 23 είσαι εσύ καλή μου! Είμαι μια χαρά ευτυχώς. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

KaLLinaki,

Σε ευχαριστώ…
Όμορφο κουσούρι όμως… πολύ ανθρώπινο…
Όταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου πάντα με κάνεις και αισθάνομαι όμορφα…

Να είσαι καλά! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ,

Καλημέρα! Τα έχω αυτό… προκαλώ συγκινήσεις…

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Ερατώ,

Καλημέρα Ερατώ μου!
Δεν θα μπορούσες να λείπεις από το δικό μου σταυρόλεξο Ερατώ μου…
Είμαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Cassiel,

Καλημέρα ! Μην ανησυχείς! Είμαι καλά τώρα! Δες το και από τη θετική πλευρά… μαύρισα λίγο χωρίς καν να κάνω ηλιοθεραπεία χαχαχαχα

Όταν έρθω Αθήνα θα σου στείλω μαιλ… θα χαρώ να πάμε για καφέ…
Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.ΑΠΙΘΑΝΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ,ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ.

Uid είπε...

Μπήκα για να μάθω νέα σου.
Ελπίζω να είσαι καλά.

ΥΓ:Ευτυχώς που μου είπες ότι τα λουλούδια οδηγούν αυτoκίνητο!!!
Δεν το ήξερα!!!
Φαντάζεσαι τι θα πάθαινα αν δεν μου το είχες πει και έβλεπα στον δρόμο να με προσπερνάει ένα λουλούδι με "χίλια";
Με προβλημάτισες.

:)))

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Μα πώς ήταν δυνατό να μη σε συμπεριλάβω στους φίλους μου. Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Ευχαριστώ!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλησπέρα Πειρατή μου,

Είμαι σχετικά καλά… με έντονο πονοκέφαλο και στη δουλειά μέχρι αργά σήμερα… που και που ξεφεύγω λιγάκι και σερφάρω λίγο στο νετ… κανονικά είμαι με άδεια ασθένειας αλλά είμαι στη δουλειά…

Παρόλο που δεν είμαι ξανθό λουλούδι να είσαι σίγουρος ότι κάτι θα πάθαινες αν με έβλεπες να σε προσπερνώ Πειρατή μου… χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Πολλά φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΠΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΑ ΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

σε ευχαριστώ... τελικά δεν εγκατέλειψα, είμαι στο μπλοκ, αλλα θα βάλω συνεργάρτισσα...
δεν προλαβαίνω. πέρνα να ακουσεις και το ντέμο του τραγουδιού μου. καλη μου φιλη καληνύχτα! πολύ σε ευχαριστώ...

εύη καφουρου

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για φανταστικό βραβείο… θα το τιμήσω σύντομα…

Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Εvita Kafe,

Καλή μου Εύη, βλέπω μεγάλες αλλαγές… άλλαξες και όνομα, βρήκες και συνεργάτη…μια χαρά…

Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!