Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Είναι κάποιες μέρες… (2)



Είναι κάποιες μέρες που κλείνεσαι στο σπίτι και δεν θέλεις να βλέπεις άλλους…


Να χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού και αφού βλέπεις ποιος σε θέλει να μην ανοίγεις…


Να χτυπάει το τηλέφωνο (να κοιτάζεις ποιος σε καλεί) και να μην το απαντάς…


Να λαμβάνεις στο κινητό σου sms τύπου ΖΕΙΣ? και να μην θέλεις να απαντήσεις…


Να μένεις μόνη με τις ώρες στην αυλή του σπιτιού σου…





….και να σκέφτεσαι τι έχεις κάνει λάθος…γιατί θέλεις τόσο πολύ να απομακρυνθείς… τι φοβάσαι από τους ανθρώπους… δεν μπορούν να σε πληγώσουν άλλο… δεν υπάρχει κάτι άλλο για να πληγώσουν…

Γιατί ο κόσμος να είναι τόσο κακός… κανείς δεν χαίρεται με τη χαρά σου, την ευτυχία σου…

…και μετά να ανοίγεις τον υπολογιστή σου… να παραβιάζεις την υπόσχεση που έδωσες να απέχεις από το διαδίκτυο και να βλέπεις 12 ξεχωριστά μηνύματα από 12 ανθρώπους που δεν τους ξέρεις κανονικά… και να σε εμψυχώνουν…να σου δείχνουν το δρόμο της αισιοδοξίας… να σε κάνουν να γελάς…

…και σκέφτεσαι… γιατί να μη λειτουργούν οι άνθρωποι έτσι και στην πραγματική ζωή…


Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς…

Θα σας επισκεφτώ όλους σύντομα…


ΥΓ 1: Λέτε τελικά να χτύπησα σοβαρά στο κεφάλι μου και να μη φάνηκε στη μαγνητική?

ΥΓ 2: Το ξέρω ότι είναι κάπως δύσκολο αλλά θα ήθελα κάποια μέρα να σας είχα καλεσμένους σε ένα ξεχωριστό πάρτυ στο σπίτι μου… όλους σας!

ΥΓ 3: Α, και για να μη ματιάσει κάποιος την παρέα μας… να προσθέσω για καλό και για κακό ένα «ματάκι» που μου χάρισε ένας e/φίλος όταν έμαθε για το ατύχημα…


18 σχόλια:

George είπε...

λοιπόν ένιωθα ματιασμένος και κάτι με τράβηξε εδώ. Ήταν το μάτι ! Πωπω τι τεράστιο μάτι είναι αυτό???

Άσε τις κλειστές στο σπίτι σου (αν και εδώ που τα λέμε σε τέτοιο σπίτι θα κλεινόμουν ευχαρίστως :)) και βγές στο σεργιάνι του νετ.

Α ! και για το πάρτυ εντάξει δέχομαι :)

Γιάννης Παππάς είπε...

καλη σου νύχτα καλη μου και όνειρα γλυκά

mar9659 είπε...

Γλυκειά μου Διδυμίνα ,επειδή είμαι και εγώ Δίδυμος,ξέρω πόσο εαίσθητη είσαι, φαίνεται εξάλλου και απο τα γραφόμενα σου,επειδή και εγώ βρέθηκα κάποια στιγμή της ζωής μου στην θέση σου,για άλλο λόγο φυσικά ,να είμαι κλεισμένη ,στον εαυτό μου και στο σπίτι μου,σε νοιώθω απόλυτα...αλλά πίστεψε με όλα περνάν,με ένα άνοιγμα του παραθύρου της ζωής μας και αντικρίζοντας,άλλους συνανθρώπους μας,που υποφέρουν απο επέρατους νόσους και που παλεύουν ηρωΪκά, για να κερδίσουν τηνίδια τους την "ζωή",που κάποιος πάει να τούς κόψει!!Είμαστε λοιπόν καλά και δεν το ξέρουμε!!!καλό σου βράδυ γλυκειά μου!!!και αύριο μια καινούργια μέρα ξημερώνει....άνοιξε τα παραθυρόφυλλα σου να την δείς!!!

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

ατύχημα; εύχομαι περαστικά φίλη μου... να είσαι καλά!
σε φιλώ και μη κλείνεσαι ...
όλα θα φτιάξουν.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

George,

Το σχόλιο σου με έκανε και χαμογέλασα…

Θα βγω στο σεργιάνι του νετ που λες… έτσι κι αλλιώς το σεργιάνι στον κόσμο με κουράζει πολύ…

Η πρόσκληση ισχύει… και χαίρομαι πολύ που την αποδέχτηκες…

Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Η νύχτα γενικά ήταν καλή τα όνειρα όμως δεν ήταν γλυκά…κάπου έχασα τη ζάχαρη…χαχαχαχα

Ευχαριστώ Γιάννη μου! Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

mar9659,
Καλημέρα και καλωσόρισες στις σκέψεις μου!
Διακρίνω μια θετικότητα στο σχόλιο σου που μου αρέσει πολύ!

Για να ανοίξω τα παραθυρόφυλλα που λες πρέπει πρώτα να βρω τα παράθυρα…

Σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου και τις όμορφες σκέψεις σου για εμένα!

Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Εvita Kafe,

Σε ευχαριστώ πολύ Εβίτα μου,
Προσπαθώ…

Καλή σου μέρα! Πολλά φιλιά!

Δημητρης είπε...

Θαρρώ πως δεν χρειάζονται γαζάζιες χάνδρες να προστατέψουν αληθινά αισθήματα. Γενικά μη φοβάσαι! Με κάθε σημασία!!! Με τόση αγάπη τριγύρω τι έχεις να φοβηθείς; Μιας και λες για πραγματική ζωή, εγώ πιστεύω πως και αυτό εδώ, πραγματική ζωή είναι. Τα αισθήματα παραμένουν τα ίδια. Δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις την ψυχή κάποιου, έτσι δεν είναι; Την καλημέρα μου!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Δημητρης,

Καλημέρα Δημήτρη,

Ίσως να μη θέλει και πολύ να καταλάβεις την ψυχή κάποιου, αλλά να μην είσαι τυχερός να βρεις τέτοιες ψυχές και στην καθημερινή, πραγματική ζωή…

Το βατραχάκι σου ήταν πολύ εύστοχο σήμερα!

Καλή σου μέρα ξανά! Πολλά φιλιά!

Lilith είπε...

Άντε βρε Λουλουδάκι μου!
Welcome back!!!
Άργησες όμως...
Ξέρεις πόσες τελίτσες μετρήσαμε με τον Ίσσαλλο και τον Όσιρη;;;
Τουλάχιστον 20.000!!! :)))

"δεν υπάρχει κάτι άλλο για να πληγώσουν…" λες...
Υπάρχουν οι άνθρωποι που ΠΑΝΤΑ θα βρίσκουν κάτι ακόμα για να σε πληγώσουν.
Και πάντα θα βρίσκουν τον τρόπο να σου χαλάνε ό,τι καινούριο και όμορφο έρχεται στη ζωή σου!
Πάντα θα υπάρχουν και κάποιοι όμως που θα σε κάνουν να χαμογελάς!
Και αυτοί θα είναι πάντα όσοι δεν συνδέονται με... γήινους τρόπους μαζί σου. Αυτοί που δεν προσδοκούν να κερδίσουν τίποτε άλλο από σένα, παρά το χαμόγελό σου!

Φιλιά πολλά!

Antianemikos είπε...

Καλό μου λουλούδι εκτός από αυτούς που σε πλλήγωσαν σίγουρα υπάρχουν και άνθρωποι και εδώ και στην καθημερινή ζωή που σε αγαπούν, σε νοιάζονται, συμπάσχουν στις στενοχώριες σου και χαίρονται μαζί με σένα στη χαρά σου!
Δεν είσαι μόνη καλό μου λουλούδι, ΔΕΝ είσαι!
Σε φιλώ και να περνάς όμορφα!

ΥΓ Πότε είναι το πάρτυ; :-)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith,

Μόνο 20,000? Χμ… κάποιος μου φαίνεται δεν ήπιε καφέ και κοιμήθηκε…χαχαχαχαχα

Βρε Λίλιθ μου γιατί τώρα το είπες αυτό? «Και αυτοί θα είναι πάντα όσοι δεν συνδέονται με... γήινους τρόπους μαζί σου.»

Να αρχίζω να φοβάμαι ότι μιλάω με εξωγήινους…χαχαχαχα

Σε ευχαριστώ Λίλιθ μου για όλα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Antianemikos,
Για να επιμένεις να το λες…κάτι θα ξέρεις Εσύ ε?
Δεν πήγες θάλασσα και είσαι στον υπολογιστή σου τέτοια ώρα… εγώ δεν παρουσιάζομαι γι’ αυτό και δεν πήγα… χαχαχαχαχα κάποια πέταλα μου είναι μωβ, κάποια μαύρα! Χαχαχαχαχαχαχα

Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σου όμορφό μου Λουλούδι...χαίρομαι που πάλι μπορούμε να χαρούμε τις ωραίες μυρωδιές του "άνθους σου" ξανά...
Πολλά φιλιά!

Uid είπε...

"…και σκέφτεσαι… γιατί να μη λειτουργούν οι άνθρωποι έτσι και στην πραγματική ζωή…"

Ποιος το είπε ότι δεν λειτουργούν;
Υπάρχουν.
Μάλλον θα πρέπει να τους βρεις. ;)

Ήταν ένα μικρό Λουλούδι,
Ήταν ένα μικρό Λουλούδι...
Που ήταν α, α, TI;
Αταξίδευτο πάντως... δεν νομίζω! ;)
:)

Φιλιά

ΥΓ: Ευχαριστούμε!!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

astrofegia,

Καλημέρα Αστροφεγγιά μου και σε ευχαριστώ πολύ! Τι να κάνουμε οι δίδυμοι ταλαιπωρούνται αυτή την περίοδο…

Να περνάς όσο πιο όμορφα γίνεται! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλημέρα Πειρατή μου!
Υπάρχουν λες…και θα πρέπει να ψάξω να τους βρω ε;
Καλά που πήγαν και κρύφτηκαν;
Κρυφτό παίζουν;

Αταξίδευτο όχι, αλλά απονήρευτο, αδιάβαστο, α, α, ΝΑΙ! χαχαχαχαχαχα


Πολλά λουλουδένια φιλάκια Πειρατή μου!

Να είσαι πάντα καλά!

ΥΓ: Το μαύρο φόντο ταιριάζει όντως καλύτερα!