Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Το κογχύλι ξεχείλισε…

Πόση χαρά;

Πόση ευτυχία;

Πόσο γέλιο μπορεί να χωρέσει σε ένα μικρό κογχυλάκι μεγέθους ενός φουντουκιού... χωρητικότητας 5 ml;



Είχα τη ΧΑΡΑ να περάσω απίστευτες στιγμές χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς, γέλιου με μια καταπληκτική παρέα…σ’ ένα γάμο που κανείς από εμάς δεν ήταν καλεσμένος… με απίστευτα νησιώτικα…

Μια καταπληκτική παρέα με
«αγγέλους»,
«αρχαγγέλους»,
«τρελούς»,
«τυφλούς»,
«θεούς»,
«θεές»,
«καρυάτιδες»,
«Ψινάκιδες»,
«λουλούδια»,
« πνεύματα»…

Μια καταπληκτική παρέα που δεν σταμάτησε να γελάει από τις 7:00 το απόγευμα μέχρι τις 4:00 τα ξημερώματα… και μάλιστα χωρίς τη χρήση αλκοόλ…χαχαχαχαχαχα




Θέλω να ευχαριστήσω όλη την παρέα μέσα από την καρδιά μου!

Έχω πάρει ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα ΖΩΗΣ και έχω αποκτήσει ένα κογχυλάκι που ξεχειλίζει από ευτυχία!


Ας έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα όλοι μας!

33 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Η ευτυχία βρίσκεται παντού και δεν χρειάζεται βοήθεια καμιά.
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και εύχομαι να περνάς πάντα έτσι.
Γιατί το γέλιο δεν χρειάζεται αλκοόλ : )))

Φιλιά πολλά

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία,

Καλησπέρα Αναστασία μου!

Όντως το Σάββατο ήταν μια βραδιά απίστευτου γέλιου! Αφού να φανταστείς από το πολύ γέλιο μέχρι δακρύων για να καταλάβεις, έχω σχηματίσει κοιλιακούς και εμφανιστήκαν και ρυτιδούλες στο πρόσωπό μου χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ακόμη γελάω μόνη μου όταν θυμηθώ τα χαζά που λέγαμε… χαχαχαχαχαχαχαχα

ΥΓ: Όταν σε μια φάση ρώτησα γιατί παίζουν τόσο πολύ νησιώτικα? Η απάντηση γιατί γίνεται γάμος στην πισίνα… και εγώ λέω ποιος γάμος? Χαχαχαχαχα δεν φορούσα γυαλιά και δεν έβλεπα πέρα από το ένα μέτρο χαχαχαχαχαχαχαχα

Cassiel είπε...

Λουλουδακι μου, χαιρομαι τοσο πολυ που περασες τοσο καλα, μου φαινεται οτι βρηκες αυτο ακριβως που χρειαζοσουν, δεν χρειαζεται κανεις πολλα για να γελασει, ναι η ζωη ειναι οντως ωραια!!

Πολλα φιλια

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Cassiel,

Καλησπέρα καλή μου!
Όντως ήταν «αυτό» ακριβώς που χρειαζόμουν αυτή την περίοδο, ειδικά μετά τα δύο τροχαία ατυχήματα που βίωσα με μεσοδιάστημα μιας βδομάδας και με είχαν ρίξει πολύ…

Η ζωή είναι όντως ωραία! Να σου πω ένα μυστικό όμως…Η Χαρά είναι πολύ πιο ωραία! Χαχαχαχαχαχαχα

Πολλά φιλιά!

Uid είπε...

Να το προσέχεις το κοχυλάκι.
Και να μην νοιάσεσαι για τίποτα.
Χαίρομαι πολύ... πάρα πολύ... για όλα.

Θα προτιμήσω να μη σου γράψω άλλα...

Πολλά φιλιά

Enjoy your happy moments!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Θα το προσέχω Οσίρη μου! Και φυσικά όχι όπως προσέχω τα μάτια μου χαχαχαχαχαχα αλλά σαν φυλαχτό!

Πολλά φιλιά κι από εμένα

Γιάννης Παππάς είπε...

χαίρομαι καλή μου που γελάς
και που είσαι χαρούμενη
σιγά σιγά το λουλουδάκι μας
ίσως πρέπει να αποκτήσει και άρωμα
αν και νομίζω πώς έχει αποκτήσει άρωμα καλοκαιριού

φιλιά

Lilith είπε...

Τελικά, η ευτυχία είναι στιγμές.
Έτσι δεν είναι;

Χαίρομαι που σε βλέπω χαρούμενη!

Φιλιά Λουλουδάκι μου! :)

KaLLinaki είπε...

Η καλή παρέα κάνει την διαφορά!
Μπράβο βρε Λουλουδένια μου, πάντα έτσι χαρούμενη και κεφάτη να είσαι!
Και να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σου πάνε σε ανεβάζουν και σε κάνουν να περνάς καλά.
Φιλούκια

Ανώνυμος είπε...

Λουλουδακι χωρις αρωμα να εισαι παντα χαρουμενο και να μοσχοβολας
καλημερα

Ανώνυμος είπε...

Και να σαι πάντα έτσι...

Ζωντανή χαρούμενη...

Φιλί και φωτεινή καλημέρα

issallos είπε...

Λουλουδι χωρις αρωμα.....ε;
Καλα !!!
Καθε μερα γεννιεται ενα θαυμα....αμα θες το ζεις....... αμα θες πας και για shopping
χαχαχαχαχαχχαα!!!!!

Πολυ μ αρεσει να εισαι ολο Χαρα !!!!

.....σου παει πιο πολυ !!!!
Φιλακια !!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Καλησπέρα Γιάννη μου!
Όμορφες οι σκέψεις σου για το λουλούδι και μου αρέσει αυτό πολύ!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith,

Αυτές οι στιγμές Λίλιθ μου ήταν αρκετές για να με κρατήσουν χαρούμενη υπολογίζω για ένα μήνα! χαχαχαχαχαχαχα
Μετά θα χρειάζομαι μια γερή δόση επανάληψης, αν και ποτέ δεν θα είναι το ίδιο… αλλά δεν με πειράζει αυτό…

Πολλά πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

KaLLinaki,

Όντως Καλλινάκι η παρέα κάνει τη διαφορά και η δική μου ήταν υπέροχη!
Σαν άτομο είμαι πολύ κλειστό και χαίρομαι να είμαι με ανθρώπους που μπορούν να με ξεκλειδώσουν και να έχουν την ίδια τρέλλα με τη δική μου!

Πολλά φιλάκια!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Thalassokrator,

Από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί!

Είναι υπέροχο συναίσθημα να νιώθεις ευτυχισμένος!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ,

Ευχαριστώ και στο εύχομαι κι εγώ σε σένα!

Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

issallos,

καλησπέρα Καλλιτέχνη μου!

ναι τελικά η ευτυχία βρίσκεται στα πολύ μικρά…

κι εμένα μου αρέσει να συναντώ που και που τη Χαρά μου!

πολλά πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Ισσαλλε μου, σε ευχαριστώ πολύ!

Τα κατάφερα!

Πολλά πολλά φιλάκια!

Uid είπε...

Χμ!
Όλα καλά βλέπω! ;)

:)

Φιλιά

Antianemikos είπε...

Έτσι μπράβο καλό μου λουλούδι! Να είσαι πάντα χαρούμενη και να ξέρεις θα έρθουν κι άλλες πιο χαρούμενες μέρες και από κει που δεν το περιμένεις!
Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ :-)

ΥΓ Αναδύεις ήδη άρωμα ευχάριστου καλοκαιριού!

Trellos Tou Xoriou είπε...

Daryl ??
Daryl ??
Daryl ??
Daryl ??
Στο γιαλό πετούν οι γλάροι...λ ???

Καλά συγνώμη . Ηταν ο γάμος δύπλα σου και εσυ δεν τον είδες ;;;;
Δεν πιστευω να είχες στο μυαλό σου τα ... πουρνάρια ;;;

:))))

Πάντα έτσι να διαβάζω οτι περνας καλα. Να δίνεις και σε εμάς κουράγιο

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλησπέρα Πειρατή μου!

Χμ! Εγώ όλα καλά τα βλέπω, τα ακούω, τα αισθάνομαι, τα βιώνω, τα ζω, τα μυρίζομαι…χαχαχαχαχαχαχα

Πάει το λουλούδι τρελλάθηκε!

Φιλάκια

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Antianemikos,

Δεν ξέρω αν θα έρθουν πιο χαρούμενες μέρες Αντιανεμικέ μου…

Σημασία έχει να ζούμε τη ζωή τώρα, σήμερα με τις καλές και τις κακές της στιγμές!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Trellos Tou Xoriou,

Καλησπέρα Τρελλέ μου!

Ναι, ναι συνέβηκε και αυτό! Γάμος γινόταν στην πισίνα από ώρα…τρελαθήκαμε στα νησιώτικα και το λουλούδι χωρίς άρωμα μάλλον θα το βαφτίσω χωρίς όραμα χαχαχαχαχαχα δεν είδε το γαμήλιο πάρτυ!

«Δεν πιστεύω να είχες στο μυαλό σου τα ... πουρνάρια ;;;» χαχαχαχα ΠΟΙΟ ΜΥΑΛΟ????? Με όλα αυτά που ακόυα το μυαλό μου την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια! Χαχαχαχαχαχα


Ντάρι-ντάρι, ντάρι-ντάρι
στο γιαλό πετούν οι γλάροι, στο γιαλό πετούν οι γλάροι
να τα παίζαμε, μακάρι….

Κουράγιο Τρελλέ. Η Χαρά θα έρθει και στο δικό σου χωριό!

Πολλά φιλιά!

Kaveiros είπε...

Αφού το λες...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

H EYTYXIA EINAI ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΠΛΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Uid είπε...

Την καλημέρα μου στις... ξανθές τρυφερές υπάρξεις αυτού του blog! :)))

Φιλιά ;)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Kaveiros,

Καλημέρα!

Το λέω, το εννοώ και το αισθάνομαι Κάβειρε…

Να έχεις ένα όμορφο σ/κ!

Φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Έτσι όπως τα λες είναι!
Μακάρι κάποιες όμορφες στιγμές να της ζούσαμε ξανά και ξανά….

Να έχεις ένα υπέροχο σ/κ!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Χμ… δηλαδή Πειρατή μου εμένα δεν μου λες καλημέρα?

Τώρα πραγματικά μιλάει ο Σκορπιός…και παίζει πρωινιάτικα το Λιοντάρι εεε?

Να έχεις μια όμορφη μέρα Καπετάνιο μου!

Πολλά πολλά φιλιά!

ΥΓ : To ότι Ακούς και Βλέπεις πάρα πολύ καλά, το έχω διαπιστώσει εδώ και καιρό! χαχαχαχαχαχαχα

Aristodimos είπε...

Η χαρα και η ευτυχία ειναι παντα διπλα μας αρκει να ξερουμε να την αγγίξουμε και ν ανοίξουμε την ψυχη μας να την γευτει...

Παντα εξ ισου ομορφες ναναι οι μερες σου...

Αρης

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλημέρα Άρη μου,

Πολύ όμορφη η Κυριακάτικη ευχή σου!

Σε ευχαριστώ!

Να έχεις μια όμορφη μέρα.

Πολλά φιλιά!