Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Είναι κάποιες μέρες…

Είναι κάποιες μέρες που ο γύρω κόσμος φαντάζει φτωχός και άδειος, που δεν μπορείς να βρεις νόημα σε τίποτα, που το πέπλο της μελαγχολίας σε τυλίγει και υποφέρεις. Υποφέρεις από πτώχευση του Εγώ…

Κι όμως…

Πριν από πολλά χρόνια η μελαγχολία ήταν μια αξιοζήλευτη ιδιότητα που χαρακτήριζε ανθρώπους πολύ ευφυείς, προικισμένους, ξεχωριστούς (φιλοσόφους, ποιητές, καλλιτέχνες). Ήταν η ιδιότητα εκείνη που έκανε έναν άνθρωπο να μη σταματάει να ψάχνει για την ουσιαστική αξία, το νόημα της ζωής και της ανθρώπινης ύπαρξης.




Σήμερα…

H μελαγχολία τείνει να γίνει θλίψη. Χαρακτηρίζεται από μία βαθιά επώδυνη διάθεση, παύση του ενδιαφέροντος για τον έξω κόσμο, μείωση του αισθήματος του εαυτού… και χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό τη ζωή πολλών ανθρώπων… λουλουδιών ή μη…

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ…





26 σχόλια:

Εφη είπε...

καλησπερα λουλουδακι μου. ευχομαι να ειναι τοσο μικρη η δοση της μελαγχολιας σου, που να σε κανει να γυρισεις γρηγορα στην παρεα μας.
η ζωη ειναι ωραια, οσες πικρες κι αν μας κερναει.
καλο σ/κ καλη μου. να εισαι καλα, οπου κι αν εισαι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕ;ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ.ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΡΙΓΥΡΝΑΣ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΣΟΥ.

Antianemikos είπε...

Καλό μου λουλούδι μην αφήνεις τη μελαγχολία και τη θλίψη να ριζώσουν στην ψυχούλα σου... Είσαι πολύ αξιόλογη και με μια ευαίσθητη καρδιά... Αν θέλεις χρόνο να γεμίσεις τις μπαταρίες σου πάρτον ή μάλλον δώσε τον στον εαυτό σου καλή μου... και κοίτα να επανέλθεις δριμύτερη όποτε νιώσεις ΕΣΥ έτοιμη. Ένα είναι το σίγουρο πάντως, ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ!
Σε φιλώ γλυκά!

issallos είπε...

εκει που πας να πιασεις στο πανι σου αερα....κανεις μια ετσι...και πισωπατας !!!
Και παλι απο την αρχη....

Κανε οτιτραβαει η ψυχη σου Λουλουδι μου!!!! Δεν εχω δει πιο ωραια ψυχη σε λουλουδι...να την προσεχεις !!!
Καλη ανταμωση.....!!!
.....
..
αντε δεν γυρισες ακομη;
φτανει πια....
λειπεις 7 τελιτσες κιολας !!!
:(((((

Δημητρης είπε...

Σνιφ από εδώ σνιφ από εκεί, πουθενά γιασεμί.... και πέρασα να δω τι γίνηκε... νατο το νέο... μα όταν κλείσω τα μάτια να δω καλύτερα, τότε βρίσκω στον αγέρα λεπτές κλωστίτσες από ένα άρωμα που μόνο η ψυχή σου ξέρει να χαρίζει!!!!
Καλό σου βράδυ λουλούδι μου!!

Lilith είπε...

Λουλούδι μου, στις δικές μου μελαγχολίες, είσαι πάντα εκεί για να μου χαμογελάσεις :).
Και όχι μόνο στις δικές μου μελαγχολίες... για όλους μας έχεις μια γλυκιά κουβέντα και μια νοερή (έστω) αγκαλιά!
Και σ' αγαπάμε πολύ γι' αυτό!
Πάρε όσο χρόνο σού χρειάζεται!
Εμείς θα σε περιμένουμε :).
Promise!

Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και την αγάπη μου! :)

(Μην το παρακάνεις όμως γιατί μετράμε τελίτσες με τον Ίσσαλλο και έχουμε φτάσει ήδη στο 200!!!)
:)))

Unknown είπε...

η μελαγχολία έχει τη δική της δημιουργία...

...ανακάλυψέ την...

φιλιά βρόχινα μάτια μου...και να είσαι καλά...

George είπε...

μια ίδια μελαγχολία ήρθε και σε μένα. Μου ψιθύρισε οτι για να την διώξω πρέπει να μπώ να δώ τι κάνουν οι φίλοι μου που μόνο αυτοί μπορούν να με στηρίξουν για να φύγει γρήγορα και να έρθει το γέλιο και η χαρά στην θέση της. Μπήκα στο μπλόγκ μου και η πρώτη κίνηση ήταν να έρθω εδώ. Σκεφτόμουν, σίγουρα το λουλούδι κάτι όμορφο θα έχει να συνεπάρει τον νού μου και να διώξει την σκέψη. Ήρθα και όταν άρχισα να διαβάζω πέρασε απ' τον νου ότι τα λόγια για την μελαγχολία πρέπει να βγήκαν απο τον δικό μου νου. Τέλειωσα το διάβασμα και αντί να έχω ξεφύγει απο την δική μου μελαγχολία τώρα την νιώθω διπλή.
Είναι και αυτό το τραγούδι που δεν με αφήνει να ξεφύγω.
..................
Καιρός όμως να την νικήσουμε δεν νομίζεις; Τι θα είμαστε αν δεν μπορούμε να την νικήσουμε και να την πάμε πίσω στο καβούκι της. Να την φυλακίσουμε σε μέρη που θα αργήσει καιρό να εμφανιστεί. Έλα λοιπόν! Βοήθα και εσύ! Μην με αφήνεις μόνο να παλεύω μαζί της. Έλα μπορείς ! Μην κοιτάς και περιμένεις να νικηθεί για να πλησιάσεις και να γευτείς την χαρά του νικητή. Βάλε και εσύ την διάθεση σου για νίκη και να δείς όλοι μαζί θα καταφέρουμε να την διώξουμε. Έλα ! Σκέψου τα μάτια της όταν θα έχει χάσει το παιχνίδι της. Σκέψου την ψυχή σου που θα είναι νικήτρια και θα μοσχοβολά καθώς θα έχεις καταφέρει να νικήσεις ένα εχθρό που απειλεί όλους μας.
Άντε λοιπόν !
Αύριο θα είναι μια νέα μέρα και πρέπει να μας βρει νικητές ! Μην αφήνεις την θλίψη να νικήσει για άλλη μια φορά. Βλέπεις όταν δεν αντιδράσουμε στην εμφάνιση της καταλαβαίνει οτι είμαστε οι ηττημένοι και η παρουσία της γίνεται συχνή και καταδυναστεύει την ύπαρξη μας.
Άντε λοιπόν σε περιμένω !
Νικητές και γελαστούς!

Υ.Σ. Σόρυ αν με έπιασε η τάση να πώ πολλά. :)

Ανώνυμος είπε...

Απλά να προσέχεις Λουλούδι μου...!

Aristodimos είπε...

Ειναι φορες που δεν χρειαζεται καποιος συγκεκριμένος λόγος γι αυτην την μελαγχολία που μας πιάνει... ειναι οι φορες που ειν ολοτελα δικές μας απέναντι στον εαυτό και τα εσώψυχά μας...
Παρε τον χρόνο σου και κανε την κουβέντα με τον εαυτό σου...

Εμεις εδω θα σε περιμένουμε...

Νασαι καλά και καλά να περνάς...

Αρης

Uid είπε...

"Πριν από πολλά χρόνια η μελαγχολία ήταν μια αξιοζήλευτη ιδιότητα που χαρακτήριζε ανθρώπους πολύ ευφυείς, προικισμένους, ξεχωριστούς.."

Και ακόμη είναι, αν κρίνω από το τέχνασμα που σκαρφίστηκες για να μας "φτύσεις" όλους και να πας για μπάνιο.

Αλλά ο Osiris, δεν τα μασάει αυτά.
ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑΑΑΑ!!!

Άντε... μετράω τελείες κι εγώ........
..............
.................>

Γιάννης Παππάς είπε...

υπάρχουν δύο μελαγχολίες
η ταξιδιού γλυκειά μελαγχολία της αναπόλησης και του του μυάλού σε φανταστικούς κόσμους που σε ηρεμεί και ζείς την απόλυτη γαλήνη
και η αρωστημένη
που όλοι μας φταίνε και μοιάζει πολύ με θυμό και ηψυχήμας είναι σε συγχιση
ελπίζω μάλον πιστεύω πως εσένα σε
πήρε απο κάτω η πρώτη
σ αγαπάμε πολύ και εκεί που ταξιδεύεις να μαζέυψεις εικόνες να μας φέρεις

καλή σου μέρα

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Εφη,

Καλημέρα Έφη μου! Σίγουρα η ζωή είναι ωραία…αλλά όταν τα άσχημα γεγονότα διαδραματίζονται το ένα πίσω από το άλλο κάπου σε ρίχνει…

Να περνάς κι εσύ όμορφα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Καλημέρα Σκρουτζάκο μου!

Δεν είναι θέμα ποιος… Μακριά από όλους μας η μελαγχολία…

Χαίρομαι αφάνταστα για το ενδιαφέρον σου!

Να είσαι κι εσύ καλά! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Antianemikos,

Εσύ με ξέρεις πιο πολύ από όλους… ξέρεις ότι έχω περάσει και πολύ πιο δύσκολα… κι επιβίωσα… όμως βαρέθηκα Γιώργο μου…

Σε ευχαριστώ!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

issallos,

Είδες αγαπητέ μου Ίσσαλλε… να μην μπορείς να δεις μια άσπρη μέρα…

Σε τι αριθμό έφτασες με τις τελειίτσες?

Μου αρέσουν πολύ οι όμορφες σκέψεις που κάνεις για το λουλούδι!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Δημητρης,

Καλημέρα Δημήτρη μου!
Το γιασεμί είναι από τις μυρωδιές που μου αρέσουν πάρα πολύ… και χαίρομαι που μυρίζεις αυτό το άρωμα στο δικό μου λουλούδι…

Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith

Αγαπημένη μου Λίλιθ, θυμάσαι την πατέντα για τη λεμονάδα ζωής… μέσα σε 6 μόνο μέρες έχουμε φτιάξει άπειρες ποσότητες…

Να ξέρεις ότι και η αγάπη αλλά και η αγκαλιά σου με έχουν αγγίξει καλή μου!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Νεράιδα της βροχής,
Καλημέρα καλή μου Νεράιδα! Στη δικιά μου περίπτωση η μελαγχολία δεν είναι δημιουργική… μάλλον καταστροφική και με έχει ανακαλύψει αυτή…αλλά θα περάσει…έχω περάσει και χειρότερα…
Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

George

Καλημέρα καλέ μου! Το σχόλιο σου με συγκίνησε ιδιαίτερα… Δεν ήθελα με τίποτα η δική σου μελαγχολία να γίνει διπλή…απλά ήθελα η δική μου μοιράζοντας τη με όλους εσάς να γίνει μισή…

Εύχομαι κι εσύ να είσαι καλά σήμερα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

astrofegia,

Καλημέρα Αστροφεγγιά μου! Κάνω και τίποτα άλλο… Προσέχω και όσο πιο πολύ προσέχω τόσο πιο πολύ σκοντάφτω…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Aristodimos,
Άρη μου πολύ σωστό αυτό που καταθέτεις σήμερα εδώ…

Κάποιες φορές όμως δεν ξέρεις τι να του πεις… και πώς θα το πεις…και το πιο δύσκολο είναι τι θα σου απαντήσει όταν σε ακούσει…

Να είσαι κι εσύ καλά! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Χαίρομαι που ο Πειρατής μου κατάλαβε το τέχνασμα…
Όμως ξεχνάει κάτι… δεν θα μπορούσα με τίποτα να πάω για μπάνιο όπως είμαι…χαχαχαχαχα

Καλή μέρα και σε σένα Οσίρη μου! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Η δικιά μου είναι κάπου στη μέση Γιάννη μου…
Χαίρομαι ιδιαιτέρα που πιστεύεις τα καλύτερα για εμένα…
Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

Antianemikos είπε...

Να μη σε παίρνει από κάτω καλή μου... Ναι είσαι δυνατή και επιβιώνεις! Και μη βαριέσαι, έχεις και να πάρεις και να δώσεις πολλά ακόμα σε αυτούς που σε αγαπούν...
Πολλά φιλιά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα καλή μου!

karkinakos είπε...

hi!!exis kani ena mikro lathaki,ta thaymata toy kosmou einai okto!!alla fenete den ekanes lathos kai egrapse epta,den thes na milas gia ton eauto sou e??????