Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Ντόμινο…

Ντόμινο: Ένα παιχνίδι…

Παίζεται με ορθογώνια πλακίδια που στη μια πλευρά δεν γράφουν τίποτε ενώ στη άλλη είναι χωρισμένα στα δυο με μια γραμμή. Στο κάθε τμήμα έχουν από καμία μέχρι 6 τελείες. Ο σκοπός του παιγνιδιού είναι να απαλλαγεί ο κάθε παίκτης από τα πλακίδια του.


Ντόμινο: Μια κατασκευή που η πτώση ενός τμήματος παρασέρνει και όλα τα υπόλοιπα, δημιουργώντας εντυπωσιακές εικόνες…



Ντόμινο: Μια κατάσταση με αλυσιδωτές αντιδράσεις…

Ντόμινο θετικών σκέψεων…



Σήμερα έχω τη βεβαιότητα ότι…



39 σχόλια:

Antianemikos είπε...

Έτσι καλό μου λουλουδάκι! Ντόμινο θετικών σκέψεων!
Πολλά φιλιά και να έχεις μια όμορφη μέρα εγώ δυστυχώς σήμερα εργάζομαι :-(

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα, πήγες δουλειά και σήμερα λοιπόν ε?
Κουράγιο…

Να έχεις ένα ευχάριστο απόγευμα! Πολλά φιλιά!

Δημητρης είπε...

Εγώ πάλι μερικές φορές έχω την αίσθηση οτι είμαι μέρος κάποιους ντόμινο, δίχως να μπορώ να το ελέγξω και άλλοτε έχω την βεβαιότητα οτι εγώ είμαι αυτός που το κινώ. Τούτη την περίοδο θαρρώ πως είμαι στην πρώτη περίπτωση. Καλή σου μέρα:)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Δημητρης,

Καλησπέρα Δημήτρη,

Όλοι κάποιες στιγμές είμαστε τα πλακίδια του ντόμινο που κάποιος άλλος κινεί και παρασέρνει…

Μακάρι να είχαμε πάντα τη θέληση αλλά και την επιλογή να τα κινούμε εμείς…

Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

George είπε...

ρε συ λουλουδάκι ψάχνω εδώ και ώρα και δεν βρίσκω την γραμμή που χωρίζει στα δύο το σώμα μου. Επίσης δεν βρίσκω πόσες τελείες έχω (απο καμία μέχρι έξι δεν λες??) .
Βρε μήπως δεν είμαι ντόμινο???

Να περνάς καλά! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

George,

Μήπως ψάχνεις από τη λάθος μεριά? Χαχαχαχαχα
Να είσαι καλά με έκανες και γέλασα…

Κι εσύ να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

Αν όχι θετικές τουλάχιστον ας είναι ρεαλιστικές έτσι?

Καλή εβδομάδα και σε σένα! Πολλά φιλιά!

Uid είπε...

Από τα όμορφότερα τραγούδια που έβαλες ποτέ!!!

!!!ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!

I will survive
as long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will survive


Το έχω ακούσει καμιά 20ριά φορές από το πρωί.
Μπράβο Λουλούδι.
Σπάστα όλαααα!!!

Βάλε τα χρωματιστά ντόμινο να κάνουν κομμάτια όλα τα ασπρόμαυρα.

Φιλιά
Πολλά Φιλιά

Γιάννης Παππάς είπε...

χαίρομαι που αισθάνεσαι έτσι
καλη σου νύχτα

mar9659 είπε...

Λουλουδένια μου και εγώ μαζί σου!ένα ΝΤΌΜΙΝΟ είναι η ζωή μας!μια ριξιά και όλα να γίνουν σκόνη και θρίψαλα! Ετσι αισθάνομαι και εγώ σήμερα,λόγω γενεθλίων!!!ορίστε και απ'το σπιτικό μου, για ένα κομμάτι τούρτα....!να είσαι καλά καλή μου!!

Σταλαγματιά είπε...

Τέλειο το λογοπαίγνιο και η σύγκριση του παιχνιδιού με την υπάρχουσα κατάσταση.
Ένα ντόμινο θα γίνει αυτό είναι σιγουρο.

Μέρα καλή

Lilith είπε...

Ντόμινο... τι μου θύμισες τώρα...
Είχα ένα υπέροχο ντόμινο, μικρή! Μαύρο με χρωματιστές τελείες!

Ωχ! Συγνώμη... παρασύρθηκα!
Ξέχασα ότι μιλάμε για το ντόμινο μεταφορικά. :)
Η ψυχολογία μας, είναι σίγουρα μια κατάσταση αλυσιδωτής αντίδρασης.
Η μια κακή σκέψη φέρνει την άλλη, η μια καλή σκέψη φέρνει την άλλη και η απόλυτη απουσία σκέψης φέρνει στο τέλος τη... λήθη! χαχαχα!!!
Θα διαλέξω το τρίτο μάλλον! :)))

Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Στο εύχομαι όλα να πάνε καλά καλή μου...και αν περισσέψει ας πέσει λίγο από αυτή τη "χρυσόσκονη" και σε μένα...ΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ...
Πολλά φιλιά! :)

Ανώνυμος είπε...

Στο εύχομαι όλα να πάνε καλά καλή μου...και αν περισσέψει ας πέσει λίγο από αυτή τη "χρυσόσκονη" και σε μένα...ΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ...
Πολλά φιλιά! :)

Cassiel είπε...

Ματακια μου, να σου πω κατι αστειο, εδω και περιπου 2 μηνες ειχα γραφτει στο daily quotes jerry and esther hicks - abraham το λεγομενο μυστικο, (τωρα μεταξυ μας δεν ειμαι σιγουρη γι'αυτο το μυστικο...) αλλα τεσπα, οταν λοιπον ανοιγα το εμαιλ μου με το καινουριο quote, η πρωτη γραμμη ελεγε, "You are loved, all is well" για δυο μηνες εβλεπα την πρωτη γραμμη χωρις να δω το υπολοιπο, and i kept on thinking why don't they change their bloody quote, but somehow that was enough for me. "YOU ARE LOVED ALL IS WELL"
Πολλα φιλια καλη μου!!

Unknown είπε...

επιζούμε...

...ακόμη και μετά από τις πτώσεις. οι μεταβάσεις, απαιτούν πληγές...

μα ναι. όλα θα πάνε καλά!

;)

φιλιά βρόχινα...

issallos είπε...

Λουλουδι μου ολα ειναι θεμα οπτικης γωνιας...που λεμε και μειςοι καλλιτεχνες...
σου χαριζω δυο βιντεακια να
διασκεδασεις
http://www.youtube.com/watch?v=kVqEwpxAYLI

http://www.youtube.com/watch?v=eLBcH_VEZo8

βλεπεις;....ολα ειναι στο μυαλο μας.....!!!!Το μονο που μας μενει ειναι ...να μεινουμε χωρις μυαλο
Μπουχαχαχαχαχαχαχαα!!!
Φιλια !!!!

Uid είπε...

Λουλούδι,

Σου γράφω αυτές τις γραμμές για να ξέρεις ότι είμαι εδώ.
Μπορεί να είμαι μακριά αλλά θα είμαι εδώ.

Όλα θα περάσουν σύντομα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα αλλάζουν. Και όλα περνάνε.
Και τα καλά και τα κακά.
Και να θυμάσαι ότι όταν γίνουν τα άσχημα να χαίρεσαι, γιατί θα έχουν μείνει μόνο τα καλά να περιμένεις.

Φιλιά

Ερατώ είπε...

Ας κρατήσουμε το θετικό ντόμινο.
Και αν κάτι αρνητικό εισβάλλει στη ζωή μας ας το προσπεράσουμε για να μην γίνει ντόμινο στη συνέχεια!
Όντως, όλα θα πάνε καλά!
Καλή σου μέρα, να είσαι πάντα χαμογελαστή!

Aristodimos είπε...

Αχ αυτες οι .... πτώσεις και ... μεταπτώσεις μας...

Θετικη σκεψη και θετικη ενεργεια και " ολα θα πανε καλα..."

Αρης

Kaveiros είπε...

Γιατί όχι?:)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris

Καλημέρα Πειρατή μου,

Αγαπημένο τραγούδι και για εμένα «I know I will stay alive…. I will survive»

Όσο γι’ αυτό που λες «Σπάστα όλαααα!!!» Ας μην το σχολιάσω καλύτερα…

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Δεν μένει και κάτι άλλο από την προσπάθεια και την ελπίδα για καλύτερες μέρες Γιάννη μου!

Καλή σου μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

mar9659,

Μακάρι όλα τα κακά και τα άσχημα να γίνονται σκόνη και θρύψαλα…
Χρόνια όμορφα για τα γενέθλια σου και από εδώ!

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία,

Είναι κάποιες μέρες Αναστασία μου που μας αλλάζουν τα φώτα και καλούμαστε να αντιμετωπίσομε τα γεγονότα με λογοπαίγνια ή μη…

Μακάρι να μη χρειαζόταν…αλλά έτσι είναι η ζωή…η κάθε δράση έχει και την αντίδραση της…το κάθε γεγονός τον αντίχτυπο του… ένα ντόμινο σκέψεων…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith,

Όλα τα επιτραπέζια παιχνίδια που είχαμε μικροί ήταν τέλεια Λίλιθ μου…

Κάποιες φορές όταν είμαι με καλή παρέα παίζουμε ακόμη…αλλά η ζωή δεν είναι τόσο ανέμελη όσο ήταν παλιά και το παίξιμο δεν έχει την ίδια ευχαρίστηση…

Μακάρι οι σκέψεις μας να είναι πάντα φωτεινές και η απόγνωση να μένει μακριά στο σκοτάδι…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

astrofegia,

Κι εγώ το εύχομαι έστω κι αν δεν το βιώνω αυτές τις πολύ δύσκολες ημέρες για εμένα… δεν είναι ανάγκη να περισσέψει καλή μου έστω και λίγη να πέσει πάνω μου την μοιράζομαι μαζί σου…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Cassiel,
«YOU ARE LOVED ALL IS WELL»
Όμορφο να αισθάνεσαι έτσι! Όμως πολλές φορές τα γεγονότα δεν σε αφήνουν να δεις θετικά…και αν τα δεις όχι αρνητικά απλά με ρεαλισμό πάλι σε ρίχνουν…
Δύσκολος μήνας… Εύχομαι να έρθουν καλύτερες μέρες…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Νεράιδα της βροχής,

Επιζούμε Νεράιδα με ποιο κόστος όμως και πώς συνεχίζουμε… εκεί που νομίζεις ότι πάει έφυγε, πέρασε το κακό έρχεται ένα μεγαλύτερο και σε βυθίζει ακόμη περισσότερο…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

issallos,

Ευχαριστώ πολύ και για τα δυο βιντεακια και για όλα τα υπόλοιπα…

Όλα είναι στο μυαλό μας…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Πειρατή μου,
Ξέρω ότι είσαι εκεί και χωρίς αυτές τις γραμμές και σε ευχαριστώ ειλικρινά πάρα πολύ…Χαίρομαι που με ταρακουνάς με τον τρόπο σου…κάποτε στα αυτονόητα δεν δίνουμε σημασία ειδικά όταν νιώθουμε τόσο έντονα αρνητικά συναισθήματα…
Απλά δεν θέλω άλλα άσχημα…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Ερατώ,

Καλημέρα Ερατώ μου,

Οι θετικές σκέψεις θέλουν γόνιμο έδαφος από Φως για να ευδοκιμήσουν…
Εύχομαι να το βρω σύντομα και να αλλάξει η άσχημη διάθεση μου…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Aristodimos,

Όταν οι πτώσεις Άρη μου είναι απανωτές όσο και να μην το θες σε ρίχνουν πολύ ψυχολογικά…

Εύχομαι να πάνε όλα καλά…

Καλή σου μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Kaveiros,

Αυτό λέω κι εγώ γιατί να μην πηγαίνουν όλα καλά…

Πολλά φιλιά!

Uid είπε...

Μετά τις 22:00 απόψε, έχουμε πει να βρεθούμε στου Ευρύνοου γαι e-ποτάκι και e-παρτάκι.

Αν θέλεις, πέρνα καμιά βόλτα.
Είμαι πολύ περήφανος για σένα.

Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Αυτο που δεν κατάλαβα: Γιατί χωρίς αρωμα...το ντομινο ειναι ντομινο, το λουλούδι χωρις αρωμα;

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλημέρα Καπετάνιο μου,

Δεν μπόρεσα να έρθω στο e-παρτάκι. Είδα όμως πόσο όμορφα περάσατε! Πάντα τέτοια και καλύτερα!

Στη θέση σου δεν θα ένιωθα και τόση περηφάνια! χαχαχαχαχα

Καλή σου μέρα! Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Thalassokrator,

Καλημέρα!
Για το ερώτημα σου απλά να σου πω ότι είναι ένα ψευδώνυμο που ταιριάζει με το όνομα του ιστολογίου μου «Σκέψεις χωρίς αρώματα»
Λουλούδι, γιατί είμαι και εγώ παιδί του Μάη, του μήνα των λουλουδιών…

Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!