Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Ξεχασμένες μυρωδιές…



Ίσως οι περισσότεροι να γνωρίζουμε πώς μπορούμε να αρωματίσουμε ένα χώρο στο σπίτι μας… την κουζίνα μας για παράδειγμα, βράζουμε σε λίγο νερό λίγα γαρύφαλλα, μερικά ξύλα κανέλλας και φλούδες πορτοκαλιού. Αναδύεται ένα υπέροχο και φυσικό άρωμα.



Αναρωτιέμαι όμως πόσοι γνωρίζουμε πώς μπορούμε να αρωματίσουμε ένα χώρο στην καρδιά μας….


Πιστεύω ακράδαντα ότι η «φιλία» ευωδιάζει την καρδιά μας με τα πιο σπάνια και ξεχωριστά αρώματα… αφού για μένα «φιλία» είναι να μοιράζεσαι ιδέες, σκέψεις, ανάγκες, αισθήματα, όνειρα, αξίες, χρόνο, αντικείμενα… ξεχασμένες «μυρωδιές» που ευτυχώς νιώθω και πάλι να αρωματίζουν την καρδιά μου…

Σ’ ευχαριστώ πολύ που διαβάζεις τις σκέψεις μου… που αφιερώνεις χρόνο για μένα…που συναισθάνεσαι μαζί μου… Θέλω να ξέρεις ότι το κάνω κι εγώ με πολύ χαρά. Χαίρομαι ιδιαίτερα που κατάφερες να μου θυμίσεις «μυρωδιές» που είχα ξεχάσει…


Ναι, σε σένα απευθύνομαι…


Το νιώθω ότι μυρίζεσαι κι εσύ το ίδιο «άρωμα» με μένα...


Εσύ τι λες;
............

30 σχόλια:

Uid είπε...

Αχαχαχά!!!

Ε, αυτό κι αν ήταν αστείο!!!
Για κοιτάξτε ρε παιδιά που το λουλούδι μόλις άρχισε να μυρίζει ξανά μετά από τόσο καιρό, πέρασε στην εντελώς αντίθετη πλευρά και άρχισε να μας κάνει και μάθημα για τις μυρωδιές και τα αρώματα...

Μπούχαχα :)))

Να μου το θυμηθείτε ότι πολύ σύντομα θα βγάλει και βιβλίο...

Άχαχαχα!!!

ΥΓ1: Ανανεωμένη σε βρίσκω. Σαν πολύ "απότομα" δεν άρχισες να μυρίζεις τα αρώματα; Το όνομα του "λεγάμενου" θα μας το πεις; (σ' αυτό ΚΑΙ ΜΟΝΟ σ'αυτό, αστειεύομαι μην γίνεις έξω φρενών ;) ).

ΥΓ2: Αν δε θέλεις να σε επισκέπτομαι να μην γράφεις στην είσοδο "Ναι, σε σένα απευθύνομαι…" άλλη φορά.

ΥΓ3: Ελπίζω με τις "εξυπνάδες" που σου γράφω να μην τρομάξεις και μου πάθεις κανένα σοκ λουλουδάκι μου και σου κοπεί πάλι η όσφρηση...
Όχι τίποτ' άλλο, αλλά δεν θα το αντέξω δεύτερη φορά. :) :) :)

Uid είπε...

A... Ξέχασα!!!

*ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ*

;)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλησπέρα!!!

ΥΓ 1… έλα που δεν ξέρω όνομα…μόνο ψευδώνυμο…

ΥΓ2… δεν είναι μόνο η πρόταση…. είναι και το ίδιο χρώμα αν πρόσεξες…

ΥΓ3… θα το αντέξεις δεν ανησυχώ…εδώ τόσα επίθετα άντεξες…

Χρόνια πολλά και στις δικές σου γυναίκες… ( η τρέλα, η απιστία, η διασκέδαση, η χαρά, η ζωή, η ανεμελιά, η φιλοσοφία, η ευαισθησία…τα φιλιά μου σε όλες)

Καλό βράδυ Πειρατή μου!

Σταλαγματιά είπε...

Καλό μας λουλούδι χαίρομαι που απέκτησες άρωμα και μάλιστα ένα από τα πιο δυνατά και όμορφα αρώματα, αυτό της φιλίας και χαίρομαι που έχουμε συμβάλει και εμείς κάπως σε αυτό.
Τις σκέψεις σου έρχομαι με χαρά και τις διαβάζω γιατί μας γεμίζεις εικόνες και φυσικά αρώματα :)))

Φιλί γλυκό της καληνύχτας

Lilith είπε...

Λουλούδι μου, να ξέρεις ότι ακόμα και όταν ισχυριζόσουνα ότι δεν είχες άρωμα, εμείς το μυρίζαμε ακόμα και από μακριά ;) .
Πάντως μας λείπεις όποτε λείπεις...
Την τελευταία σου παράγραφο (πριν από το τριαντάφυλλο) στην ανταποδίδω :).
Φιλιά πολλά και καλωσήρθες και πάλι κοντά μας!

issallos είπε...

ετσι ειναι....!!!!
Την Ανοιξη μυριζουν τα λουλουδια!!!

Ευτυχως για μας γιατι ειμαστε τοσο χαζοι που δεν θα ξεραμε ποτε ηρθε η Ανοιξη....!!!

..τωρα το ποστ ηταν καπως αφιερωμενο...αλλα απο την χαρα που σε ειδα ξανα στην γειτονια.....
λεμε την καλημερα μας και δρομο !!

Γιάννης Παππάς είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γιάννης Παππάς είπε...

καλώς όρισες λουλούδι όμορφο
το άρωμα της καρδιάς σου είναι πολυ ακριβό γιαυτό άλωστε φυλάσετε
σε τόσο ακριβό μπουκάλι όπως η καρδιά σου
πιστεψέμε το έχω νοιώσει
καλή σου νύχτα

Uid είπε...

!!!ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΓΚΕΛΟ!!!

Πάω μια βόλτα στο κατάστρωμα να με φυσήξει λίγο ο αέρας (κουράστηκα μάλλον σήμερα μ'αυτή τη γιορτή στο πλοίο).
Όσο για το "καλή σου νύχτα" πολύ ωραία η ευχή. ;)

ΥΓ1: Ε! Εντάξει. Μπορεί ώρες ώρες να χάνω την αίσθηση του χρόνου, ή και επεισόδια καμιά φορά, αλλά πρέπει να μου αναγνωρίσεις το ότι ξέρω που δίνω τα βραβεία. ;)

ΥΓ2: Καλά να πάθω. Το στόμα μου λέω..
Δεν το κλείνω το ρημάδι.

Καλή σου Μέρα
(για να μάθεις ;))

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Έρωτας μυρίζει εδώ... Λουλουδένιος μάλιστα!

Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου.

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

καλημέρα! όμορφη η μυρωδάτη σου ανάρτηση...
και γω πιστευω στην ομορφιά της φιλίας... μερικές φορές εκείνη δεν πιστεύει σε μένα αλλά στο τέλος νικά η ομορφιά της...

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Anastasia,

Καλησπέρα! Όντως έχει αλλάξει η διάθεση μου. Δεν σου κρύβω ότι η δημιουργία αυτού του ιστολογίου με έκανε να ξεφεύγω από τα προβλήματα και τις εντάσεις της καθημερινότητας…ένας φίλος όταν του το ανάφερα μου είπε ότι η ζωή είναι έξω από τα ιστολογία…νιώθω ότι έχει άδικο…ίσως είναι η πρώτη φορά που έχει άδικο…

Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Lilith,
Καλησπέρα!
Ευχαριστώ που μου ανταποδίδεις την παράγραφο που αφιέρωσα σε όλους εσάς που μου κάνετε τη ξεχωριστή τιμή να «ανήκω με σας». Ειλικρινά το εύχομαι να μπορούσαμε κάποια στιγμή να τα λέγαμε από κοντά…ξέρω ότι μας χωρίζουν μεγάλες αποστάσεις…αλλά όταν υπάρχει θέληση όλα γίνονται…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

issallos,

Αγαπημένε μου Καλλιτέχνη!
Η ανάρτηση μου ήταν αφιερωμένη σε όλους σας και όχι συγκεκριμένα σε κάποιον…κι εγώ χαίρομαι που επέστρεψα…
Δεν θα ήθελα ειδικά εσύ να πάρεις δρόμο όπως λες…

Μάλλον εγώ θα πάρω το δρόμο σε λίγο να επισκεφτώ το ιστολόγιο σου…είδα από τη δουλειά κάτι ενδιαφέρον με μια γρήγορη ματιά…

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Γιάννης Παππάς,

Καλώς σε βρήκα Γιάννη μου!
Πολλές φορές οι καταστάσεις είναι τέτοιες που όλο το άρωμα εξατμίζεται και ειδικά όταν η καρδιά αφήνεται ανοιχτή…
Τώρα όμως είναι Άνοιξη…όλα τα λουλούδια ανθίζουν και μας μεθούν με γλυκές μυρωδιές…

Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλησπέρα αγαπημένε μου Πειρατή…

Ατενίζουμε φουρτούνες; ( χα χα χα )
Ο καλός ο καπετάνιος (στην προκείμενη περίπτωση ο καλός ο πειρατής) στις φουρτούνες φαίνεται… διακρίνεται για ετοιμότητα για δράση, υπευθυνότητα για ανάληψη ευθύνης και αποτελεσματικότητα για αντιμετώπιση οποιασδήποτε κατάστασης έκτακτης ανάγκης… Να καλέσω ενισχύσεις;
Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ

Έρωτας; Μπα, όχι…
Το κεφάλαιο για νέους έρωτες… έκλεισε εδώ και καιρό…
Δεν επιτρέπω πλέον στο λουλούδι να παρασυρθεί από τέτοια αρώματα όσο μεθυστικά κι αν είναι… (Δεν είναι τυχαίο που παραμένει ακόμη άοσμο, έτσι το ελέγχω καλύτερα! Νομίζω δηλαδή ή όχι…)

Πολλά φιλιά!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Εύη Καφούρου,

Μια όμορφη καλησπέρα κι από μένα!

Είναι πολύ όμορφο να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που νοιάζονται…που μυρίζονται τις χαρές σου, τις λύπες σου…

Μια όμορφη ψυχούλα όπως είναι η δική σου πώς είναι δυνατό να μην πιστεύει σε σένα…δυσκολεύομαι να το κατανοήσω… οι στίχοι σου πάντα τόσο δυνατοί… Εμένα με αγγίζουν πολύ…

Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

επιτελους ξανα κοντα μας!!!
η φιλία ειναι σπουδαια και αναγκαια στη ζωη μας!!!

απο φιλες εχω μονο δυο!!!απετυχα στο θεμα αυτο στη ζωη μου

Antianemikos είπε...

Άντε καλο μου λουλουδάκι όλο και αφήνεις αρώματα τώρα που είναι Άνοιξη ακόμα περισσότεα πιστεύω. Στο θέμα μας... η φιλιά είναι κάτι το αναγκαίο στον καθένα μας... Όμως οι αληθινές φιλίες που αντέχουν στο χρόνο είναι δυστυχώς λίγες... Σου εύχομαι να έχεις πάντα αγαπημένους φίλους και φίλες που θα σε αγαπούν και θα σου στέκονται στις χαρές και στις λύπες σου!
Φιλιά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

παπαρούνα,

Καλησπέρα!

Ναι επέστρεψα πίσω στη ρουτίνα…τουλάχιστον γέμισα λίγο τις μπαταρίες μου…

Αν σου πω ότι εγώ έχω μόνο μια φίλη και την έχω από τα μαθητικά χρόνια…

Να χαίρεσαι τις δύο σου φίλες!
Τα φιλιά μου!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Antianemikos,
Μια πολύ όμορφη καλησπέρα κι από μένα!

Όντως οι αληθινοί φίλοι είναι πολύ λίγοι…αλλά ξέρεις ότι είναι πάντα εκεί…έστω κι αν είναι μακριά…ξέρεις ότι ανά πάσα στιγμή θα έχουν τη διάθεση να σε ακούσουν…άσχετα με τη δική τους διάθεση… και τα όποια δικά τους προβλήματα…

Πολλά φιλιά!

Kaveiros είπε...

Του βάζεις δύσκολα του κόσμου αυτού του άμυαλου...

Uid είπε...

Λουλουδάκι μου άκου να σου εξηγήσω για να μην μπερδεύεσαι...

Χτές ήταν μια υπέροχη μέρα και είχα πιάσει κουβέντα με ένα λουλουδάκι και τα λέγαμε και όλα ήταν καλά.

Όμως ένας μουρλός όρμηξε στα ξαφνικά και χωρίς κανένα λόγο κατά πάνω μου. Και όπως καταλαβαίνεις έπρεπε να γίνει της κακομοίρας.
Και το γεγονός με ΧΑΛΑΣΕ αρκετά.

Τώρα αυτά στα λέω επειδή εκεί που είσαι σαν λουλουδάκι δεν πήρες χαμπάρι τίποτα και θα νομίζεις ότι έφυγα για άλλο λόγο. (Και σ' αυτό μπορεί και να έχεις δίκιο αλλά σε ένα κομμάτι ΜΟΝΟ).

Όσον αφορά στις ενισχύσεις...
Το ξέρω ότι ανάμεσα στα λουλούδια ίσως να θεωρείσαι μεγάλο λουλούδι αλλά ,πίστεψέ με, όταν θα σε βάλω να κάτσεις στην καρέκλα μου καμιά φορά, αν και δεν σε μισώ αρκετά για να σου κάνω τέτοια φάρσα, ίσως δεις τι σημαίνει στα αρχαία Ελληνικά "REALITY".

Γιατί άμα στην κάνω την φάρσα, θα έχω σκάσει στα γέλια με το ύφος σου και μετά θα σε ρωτήσω:

"ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ; ΜΗΠΩΣ ΕΣΚΙΣΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΣΟΝ ΝΑ ΦΕΡΩ ΑΛΛΟ;"

Γι'αυτό άλλη φορά όταν με βλέπεις να πηγαίνω στο κατάστρωμα μην κάνεις άλλα σενάρια.

Sorry, αλλά δεν υποφέρεσαι.

ΥΓ1: Μην αρχίζεις πάλι το "δεν μυρίζω".
Βαρέθηκα να βγάζω μανταλάκια.
Εγω λέω ότι μυρίζεις, θα το πω για τελευταία φορά και άμα το ξανακούσω να το λες ετοιμάσου για Party. (δεν ξέρω αν σου άρεσε το στυλάκι ;) ε; )

ΥΓ2:Ναι τα "πήρα" γατί πειρατής είμαι. Δεν θα μας ρωτήσουν τώρα και τα λουλούδια αν θα πρέπει να "φωνάξουν ενισχύσεις".
Ακους εκεί!!!

Μπούχαχαχα!
...και όχι χα χα χα

(Δεν μου πολυαρέσει το space ανάμεσα στο χαχαχα).

Φιλάκια

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Kaveiros,

Καλημέρα!
Ευτυχώς που κάποιες αξίες δεν μπορούν να αποκτηθούν με χρήματα ούτε σήμερα αλλά ούτε και αύριο… όσο για τα δύσκολα…νιώθω ότι εμείς κάνουμε τα όμορφα, τα απλά, τα εύκολα, να φαντάζουν «δύσκολα»!

Να έχεις μια όμορφη μέρα!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Osiris,

Καλημέρα!

Έτσι είναι πειρατή μου! Η δική σου δράση προκαλεί τη δική μου αντίδραση.

Μπορείς να επιλέξεις όποιο «στυλάκι» σε εκφράζει πιο πολύ, δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

Πολλά φιλιά από μένα!

KaLLinaki είπε...

" ¨Οποιος ξέρει να ζει καλά με (και να αγαπάει) τον εαυτό του, ζει καλά και με ( και αγαπάει) τους άλλους."
Περισσότερα παίρνεις όταν είσαι άνετος και -που και που- την "πατάς", παρά όταν είσαι "κουμπωμένος" και την "γλιτώνεις", στερούμενος τους φίλους.
Αυτά λέει ο Π. Βενέτης και τα υιοθετώ!!
Φιλιά :-)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

KaLLinaki,

Καλησπέρα!

…και πολύ καλά τα λέει…

Όμως υπάρχουν στιγμές που όσο κι αν αγαπάς τον εαυτό σου, τον πληγώνεις για να μην πληγώσεις τους άλλους…

Πολλά φιλιά!

Ερατώ είπε...

Ωραίο άρθρο με πρωτότυπη παρουσίαση!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Ερατώ,

Καλησπέρα!

Η «φιλία» είναι από μόνο της ένα ωραίο θέμα.

Σε ευχαριστώ. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!